RSS

Testimoni Doreen Ong

Saya menghidapi penyakit kencing manis sejak 1987 dari umur 41 . Setiap hari saya perlu makan ubat .

Nasihat doktor ialah makan makanan tertentu sahaja. Pada January 2007, kencing manis saya semakin teruk dan doktor menasihati saya menggunakan insulin setiap hari.

Saya mengalami pelbagai kesusahan dan kesedihan kerana kaki saya bengkak dan kulitnya berwarna kekuningan kerana bernanah . Pada July 2007 , doktor mendapati kaki saya sudah dijangkiti (gangrene)
Kaki perlu di potong.

Pada suatu hari, kawan saya memperkenalkan
Biodisc kepada saya.Selepas menggunakan Biodisc selama 3 bulan kaki yang bengkak sudah sembuh 70%.

Doktor menasihati saya supaya mengurangkan dos ubat-ubatan. Ribuan Terima Kasih pada Biodics. - Puan Doreen Ong
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih adalah sangat di hargai.